Fletcher hotels

Dag 20: Santa Cruz

In Santa Cruz, op de laatste dag van onze rondreis door West-Amerika, gaan we ontspannen en ons enigszins voorbereiden op de terugvlucht.

s'Middag hebben we aan het zwembad gelegen om nog iets bij te kleuren. 's Ochtends en 's avonds zijn we nog even op pad geweest.

Santa Cruz Beach Boardwalk

Santa Cruz is een toeristische stad aan de zee. 's Ochtends lopen we langs het strand over de Santa Cruz Beach Boardwalk.

Dit is een levendige boulevard met een arcadehal en een open pretpark met achtbanen, draaimolens en een wildwaterbaan! Uiteraard is er ook veel ander vermaak, zoals bowlen en midgetgolf.

Daarnaast zijn we een eind de pier op gelopen. Op vlotten en balken liggen overal zeeleeuwen te zonnen, waar je dicht bij kunt komen.

Santa Cruz Beach Boardwalk

Santa Cruz Downtown

Santa Cruz Downtown hebben we 's avonds bekeken. Dit deel van de stad is 10 minuten lopen, en bestaat uit een winkelcentrum met restaurants en barretjes.

Het viel ons op dat er redelijk veel mensen rondhangen op de stoep, maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

Er zijn veel straatartiesten tussen de kroegjes en restaurants.

Santa Cruz pier

« dag 19 | dag 21 »
Datum gepubliceerd: 23-09-2019 | Datum bijgewerkt: 16-08-2023 | Auteur:

Deel 'Santa Cruz Beach Boardwalk boulevard'

Deel dit bericht via social media met je familie, vrienden en collega's!

Santa Cruz Beach Boardwalk boulevard met achtbanen en een wildwaterbaan. Santa Cruz Downtown met restaurants en barretjes bezoeken.

Over de auteur van 'Santa Cruz Beach Boardwalk boulevard'

Patrick (auteur en webmaster)

Auteur van deze content is Patrick. In september 2019 heb ik drie weken een rondreis door West-Amerika gemaakt met mijn vriendin, en alles wat ik gezien heb staat op deze website. Omdat er rondom zo'n rondreis veel te regelen valt, heb ik exact beschreven wat je moet regelen, welke route we gereden hebben en in welke hotels we overnachtten.

Ik werk niet voor een gerelateerd bedrijf of instelling, waardoor de informatie betrouwbaar en onafhankelijk is. De informatie is nauwkeurig verzameld op basis van betrouwbare bronnen en wordt regelmatig geüpdatet.